bahar1a ben normalde lotusa gidiyordm imran hocaya ama hiç memnun kalmadım. Hiç konuşmuyor ağzından zorla alıyoruz kelimeleri. Hastaneye ulaşmak için çaba sarf ediyorum. Arıyorum telefonlara çıkan dahi olmuyor. İkili test sonucum için beni 20 gün oyaladılar resmen soğudum. Cuma günü için Tuna hocaya randevu aldım. Bakalım inşallah memnun kalırım. Siz hangi doktora gidiyorsunuz