Gamzes Kızlar 25 haftalıgım şuan 2 gündür bebegimin hareketleri baya azaldı. Çok hareketliydi hiç durmuyordu şimdi tuhaf hissediyorum bişey olucakmış gibi korkuyorum acile gitmelimiyim ?? Sizinde böyle olmuşmuydu
buseyusuf27 Gamzes cnm cok uyuyolar gecelerı hareketlı ama gunduz uyuyo oglden snra aksma dogru vuruyo bı bızımkı kordonunu boynunun arkasına almıs bıde cok korktm doktor bır sorun yok dedı ıns cıkarır onuda soluna yat tatlı bsyler ye
Ftm_bkdmr Kızlar biz 33+3 olduk. O haftalarda bende çok korkuyordum. Hareketleri çok azalmıştı. Korkmayın genelde hatta çoğunlukla uyuyorlar. Ara ara kontrol edin tabi yine de. İçimiz rahat değilse dr görünün. Ben korkup gitmiştim çünkü. Drum bana uyuyor dedi
Zeynepekr O haftalarda oluyor öyle . Bende çok evham yapmıştım gidip kalbini dinleyince içim rahat etmişti. Sonra kaldıkları yerden devam tekmelere 💫🥰🤰