Merhaba sevgili anneler ben hamileliğimi öğrendikten sonra sağlık ocağından aradılar telefonda kayıt yaptılar pandemiden dolayı gitmemi istemediler şimdi 19.haftamdayım bi daha da aramadılar ne zaman gitmem gerekiyor bir bilginiz var mı hiç gitmedim daha