Canım ikili tarama testi için randevu almana gerek yok ben de medipol Yıldız hanıma gidiyorum sen kendi doktoruna randevu alıyorsun o seni muayene ediyor sonrasında sistemden kayıtını açıyor gidiyorsun bankodan ücreti yatırıyorsun sonra da aşşagıya radyolojı uzmanının yanına iniyorsun tabi orada bir sıra oluyor ama çok fazla beklemiyorsun 15 dk falan bakıyor zaten , sonra doktorunun yanına çıkıyorsun form dolduruyorsun ordan senı kan aldırmaya yolluyor sonra işlem bitiyor daha doktora uğramadan cıkıyorsun hastaneden bende öyle olmustu🥰