Sea Bugn kızımla 40+1 olduk.Yarın sabah doğuma gidiyorum.Normal doğumu deniycez dr.umla .Doğmdan sonra hikayemi burada paylaşıyor olacağım💕💕🙏🏻
Tuba704 Sea Allah yardımcın olsun tüm bol şanslar ve dualar seninle olsun bekliyoruz hakkında hayırlısı🙏