Merhaba kizlar, bebegin hareketlerinde 2 3 gundur azalma var. Bu sabah mesela normale donmus gibiydi ama yine 3 4 saattir tık yok. Sizde durumlar nasil? Zorla durtuyorum filan hareket aliyor muyum almiyor muyum onu bile anlayamiyorum sanki cok az belli belirsiz bir tepki veriyor vermiyor gibi