İlk 3 ay psikolojik olarak çok kötü bi hamilelik geçirdim.Sinir krizlerim oluyordu.Psikiyatriste gittim anksiyete teşhisi koydu ve damla verdi.Kullanmadım damlayı.Şuan 4. Ayımızı dolduruyoruz o sinir harpleri geçti çok şükür.3 aydan sonra rahatlıyorsunuz🥰