Merhabalar kizlar. Tammuz basinda burda kanamam var diye yazmistim. Malesef düsükle sonuclandi. Bir ayi gecti. Adet olmayi bekliyordum ama olmadim. Bir ihtimal diye süphe ile test yaptim pozitif cikiyor. Üc gündür araliklarla bes in tane test yaptim pozitif cikiyor ama cizgi koyulasmiyor üc gündür ayni Tonda rengi. Bu nasil olur anlamadim. Heveslenemiyoruz. Böyle birsey yasayan var mi? Doktora carsamba günü gidecegim.