İlk yıl , oda yapmak gereksiz , çünkü yanınızda yatacak , ben anne yanı beşik alıcam çok baktım buna karar verdim asansörlü olanlardan , bebek odası yapacağım oraya da duvardan duvara yüklük yaptırıyorum , her eşyaya uyacak şekilde , çünkü evimizde gardrop yok giyinme odası var o da yetmediği için yüklüğü çok amaçlı kullanıcaz