Kızlar doğumuma çok az kaldı haliyle tedirginimm 😔 Saygı hastanesinde Pelin hanıma gidiyorum memnunum doktorumdan . Normal doğum istiyorum . Bu hastanede normal doğum yapan var mı ?? ve Epidural istiyorum . Hastaneye göre fiyatı fazla 750₺ ,orta halli bir hastane çünkü . Birilerinden güzel şeyler duymaya çok ihtiyacım var 🥺