Selo39 Fatmanurrr23 bende çok bebeklere ikinci el ürün tercih etmiyorum.. hele yataksa konu 🙏 bütçeye uygun sıfır almak en mantıklısı🦋
Fatmanurrr23 Selo39 yani orası öyle ama kendi aldığım çarşafı yastığı battaniyeyi falan kullanıcağım için çok sorun olmaz bence 😊
Mehtapakgl Fatmanurrr23 harika ya Gerçekten, 35 ne ki bu beşiği kaça aldın piyasada pahalı olduğunu biliyordum
Sadeceduygu 0101sevo kesinlikle katılıyorum. İlk çocuğum maddi gücüm var her şeyini gönlümce yapacağım 🤗
Lazanne Fatmanurrr23 neden az kullanılsın ki gittim beşikle dolap aldım takım.. beşik 4 yaşa kullanılır dolap temiz kullanıldığı sürece ömürlük o kadar sağlam.. İmkanım varken neden milletin eskisini kullanıyım ki..
Fatmanurrr23 Lazanne sizin görüşünüz benimde şükür herşeyin en iyisini almaya imkanım var ama ne gerek var yeni sıfır ayarında şeyler çok çok uyguna neden fazla para veriyim ki 😊
Makbus Fatmanurrr23 bende dolap dan bu tarz bakıyorum ama hiç bu fiyata görmedim çok iyi denk gelmiş herşeyi çok güzel güle güle kullanın. Peki kargo nasıl geldi. Ondan biraz çekiniyorum ücreti daha fazla çıkıyor diyenler var birde kurulu imiş çoğu elden alın diyorq
Fatmanurrr23 Makbus kargo ücreti sabit olduğu için 5 lira verdim kargoya sapağlam geldi şükür endişeniz olmasın kargo konusunda bende baya çok ürün satıyorum dolapta kargo sabit yani 😊
Bir_zerre Fatmanurrr23 Kesinlikle mantıklı düşünüyorsunuz. Tabi hijyen gerektiren şeyleri ayrı tutuyorum. (Yatak vs gibi) Benim alım gücüm olmasına rağmen daha uyguna alabileceğim şeyi ikinci el ama iyi durumda olanindan almayı tercih ediyorum. Sadece maddi boyutu olarak düşünmemek gerekiyor üretim esnasında çevreye verdiği zarar, harcanan su ve enerji olarak olaya baktığımda bir şeyleri bu şekilde dönüşümlü kullanma fikri bana çok cazip geliyor. Bebek arabası falan beğendiğim model 1250 idi ben 270 e aldım mesela ve ben söylemezsem kimse bilmez onun ikinci el olduğunu. O kadar temiz ve yıpranmamış ki..
Fatmanurrr23 Bir_zerre aynen öyle Allaha şükür herşeyin iyisini alma imkanım var ama neden çok iyi durumdaki sıfır ayatındaki ürünleri makul fiyata almak yerine faiş fiyata alıyım ki temiz sıfır ayarındaki ürünleri alırım çoğu zaten az kullanılacak gerek yok yani 😊
Bir_zerre Fatmanurrr23 Aynen öyle. Geri kalan parayı da yine bebek için daha elzem ihtiyaçlsr için kullanırsın yani. Veyahut onun için hesap açtırırsin
Makbus Fatmanurrr23 inşallah benimde gönlüme göre bulunur bende 150 TL civarı bakıyorum ama 200 den aşağı hiç yok . İkinci el daha uygun olmalı aslında ama bakalım 🤗
Bir_zerre Makbus Sepet beşik mı bakıyorsunuz? Aradığınız modeli atarsanız görünce biz de size haber veririz :)
Makbus Bir_zerre ya çok sağolun 🤲 post sahibi arkdasin aldığı gibi bakıyorum ama bulamadım hala letgo ya bakıyorum 250 den aşağı yok. Dolap uygulmasi ndada 200 üstü hep. 150 TL bütçem varda
Bir_zerre Makbus Tamamdır bulursam aticam size link :) Bir de başka ilden uyguna bulursanız letgodan falan satıcıdan rica edebilirsiniz dolap üzerinden göndermesini