Yaseminncelikcetin canım ben 24 haftalıkken yakalandım , ailede tektim ankarada annemlerdeydim hastane kontrollerimde bulaştığını düşünüyorum . 11 gün hastanede kaldım evde herkes negatif olduğu için ben negatife dönene kadar çıkarmadılar beni hastanede kaldığım süreçte kan sulandırıc oksapar iğne vuruldum herhangi bir antibiyotik vermediler bebeği sürekli nst ile kontrol ettiler çok şükür çıkarken de ultrason işe baktılar bi sıkıntı gözükmüyor şimdilik 3 gün sonra ev izolem bitiyor doktora gideceğim kontrol amaçlı bakalım 🤲🏻 Korkma benim Kızım benimle uyuyordu onda bişey çıkmadı ailemle aynı evdeydim kimsede çıkmadı şükür sende de çıkmaz inşallah 🤲🏻