Merhaba herkese, ben şuan 33+4 haftalık hamileyim, dün akşam karnım sertleşip duruyordu dedim bir sayayım şunu ne aralıkla oluyor diye ve
23.10
23.17
23.30 (45 saniye)
23.40 (45 saniye)
23.50 (50 saniye)
00.08 (45 saniye)
00.24 (45 saniye)
00.29
şeklindeydi sonrasını saymadım bıraktım ve sabah doktora sordum git bir acilden baksınlar dedi ve aynı şekilde kasılma olduğu an nst de 55 60 civarı sancı çıktı düzenli değildi çünkü doktor git dedi diye gittim akşamki şekilde gelmiyordu sıklığı ve daha erken bu sancı için dediler sadece bir serum yapıp yolladılar beni, bir daha olursa yine gel dediler. Benim haftalarımda bu şekilde sancısı çıkanlar oldu mu olduysa ne yapıldı ve kaçıncı haftayı gördüler acaba yoksa sizlerinde bu haftalarda sancınız çıkıyor muydu bu şekilde tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum❤