Bizim de doğumumuz eylülde 1 ay kaldı memlekette olacak burası sıcak olduğu için bol zıbın aldım kısa kollu ince uzun kollu pamuklu olmasına dikkat ettim onun dışında bişey almadım çünkü evimize gideceğiz 15-20 gün sonra hep soğuk kış kışlık bakacağım tüm kıyafetlerini