Kızlar 37. Haftanın içindeyiz son bi kaç gündür özellikle baya ağırlaşmış hissediyorum görenlerde bu göbeğe nolmuş? Topmu yuttun vs tepki veriyor 😏 bebek büyüdüğü için mi bilmiyorum Doğum kanalınamı yerleşiyor acaba diyorum ama acayipte korkuyorum doktor kontrolüme bikaç gün var başına gelen var mı diye sormak istedim. Yataktan dönerken oturup kalkarken tam vajina kemiğimidir bilmiyorum çatır çutur sesler geliyor sizde yaşıyormusunuz?