Sevgi0147 Kızlar 27 haftama girdim bebeğim hareket etmiyor neden olabilir sizde öylemisiniz hareket etsin diye resmen kaç saat uğraşıyorum
Naren1 Sevgi0147 27+4 düne kadar yavrum içimde dolaşıyordu bugün bi kere tıklatdı sustu bişey olacağını düşünmüyorum Allahın izniyle 🥰 vesvese yapmayalım kızlar Rabbim ona o canı nasip etti 🤲 sağlıkla doğsunlar
ecembugra53 Sevgi0147 canım ya uyuyordur ya da pozisyonla alakalı dır doktora sormuştum. Hiç takma normal hepsi 😊
67380ipek Sevgi0147 gittim canm makat duruş ondan dedi normal zamanda ben sadece uzanınca hissedyrm gece ayakta otururken değil sen nasl hissedyrsn hani sola yat diyolar ya o yok bende benle yatye benle kalkyr
Sevgi0147 Naren1 keşke elimizde olsa ilk olunca insan daha tedirgin oluyor ne olacağını bilmiyor istiyorum ki sürekli oynasın iyi olduğunu bileyim
Naren1 Sevgi0147 benimde ilk canım vesvese veriyoruz kendi kendimize ister istemez çok iyi anlıyorum kötü düşünmemeye çalışıyorum ben 🥰 Allahın izniyle bişey yok uyuyorlar
Sevgi0147 Naren1 inşallah Alllah sonumuzu hayretsin etrafta erken doğan bebekler yada dogupta ölenler yada karnında ölenleri gördükçe insan daha tedirgin oluyor
Sevgi0147 67380ipek içtim uzandım 1 saat belki uğraştım hatta hareket etmiyor diye ağladım bile sonunda etti😁
Angelada 67380ipek dün gittim her gittiğimde sorun çıkıyor cnm karin çevresi geride kalmış 1 hafta bode dün hareket ediyordu nst ’de çekildim çok şükür sancim cikmadi bu sefer
67380ipek Angelada daha küçük değil i nst de erken canm hareketleri genelde nasl hissediyrsn gündüz mü gece mi
Angelada 67380ipek gündüz oluyor gece yatıyor galiba cnm bide daha önce sancı cıktı onun için çektirdim rahat etmek için bu kez gerilik cıktı işte
67380ipek Angelada uzanınca daha rahat hissediyorum ben hareket ayakta otururken hissetmyrm sende uzan canm
67380ipek Angelada benm bebiş makat ondan soluma yatınca gece hiç hissetmyrm sırt üstü bişey yiyince anca bu kız çok nazlı ya 🙄😒