Kızlar 35+1 im. İki gündür de iç çamaşırımda ıslaklık oluyor fazla değil ama peçete ıslanıyor. Bir renk yok sadece ıslaklık var. Bende korkuyorum suyum mu sızıyor diye. Normal mi acaba. Dünden beri de bebeğim pek hareketli değil. Hareket ediyor ama sık sık değil. Ne yapmalıyım. Normal mi yoksa hemen acilden gideyim mi hastaneye