Asmin_123 Kızlar 10 gün önce doğum yaptım ve saçım çok fazla beyazlanmış hamilelıkte boyamadim bebeğe zarar vermesin diye buarada emzirmiyorum bebeği bıberon alıyor sizce bir zararı varmı lohusalık döneminde saç boyatmak
AsliSultan Asmin_123 bence sorun olmaz canımm. Hamileyken bile boyatıyolar 🥰 ki sen emzirmiyorsun 💜 yapabilirsin bence
Ozzzz KoalasMom boya tutmaz diye bi inanış var. Ben de regl iken boyamam saçımı bitince boyarım. Tabi tercih meselesi
ilayy KoalasMom Regl dönemi kadında hormon dengelerinin değiştiği, düzensizleştiği, vücut ısısının ve vücudun kimyasallara karşı verdiği tepkinin değiştiği bir dönem Saç boyatıldığında, boya diğer zamanlardaki kadar iyi tutmayabiliyor