Minigininannesi 31+2 günlük olduk. 3-4 gün hastanede yattım erken doğum sancısından dolayi şimdi evdeyim bikaç gün oldu. Bugunde goguslerimden su gibi hafif beyazimsi sıvı akmaya başladı bu normal mi ?
Esrelf Minigininannesi evet canım süt salgılanıyor. Doğum sonu koyu sarı bir renk alıyor. Gögüslerini sıkma ama doğumu tetiklersin.
Clover Minigininannesi benim 16. Haftada geldi beyaz sivi kisuden kisiye degisir ne zaman gelecegi. Sonrasinda sute donecek
AyseSapmaz Minigininannesi Korkma canım herkeste olabilecek bişey kimjnin doğumdan sonra gelir kiminin öncesinde gelir daha erken haftalarda gelenler bile var yani çok korkulacak birşey değil sikinca doğumu çok fazla tetiklemez ama o bebeğin ağız sutudur yani ilk ağzını onunla açar boşa gitmesin diye sıkmayin bence 😌
Ozlemmmmm Minigininannesi erken doğumla ilgisi olacağını sanmiyorum canim ben 23 haftaligim neredeyse bir ay once gordum ilk sivi geldigini arada uyandigimda atletimde izi oluyor yalniz degilsin yani korkma
Minigininannesi Esrelf yani herkeste olabilecek bir şey mi erken doğum riski olunca korkmaya başlamıştım
aaaaa Minigininannesi Biz 28 haftamızı tamamladık. Bende şimdiden sıvı geldi 2-3 kez. Doktora sordum olabilir normal dedi. Sıkıntı yapma.
Minigininannesi Clover AyseSapmaz Esmmaa Ozlemmmmm aaaaa Çok teşekkür ederim hepinize ilginiz için ilk olunca işte panik oluyor insan 😊 ama sakinlestim😊
Esmmaa Canım bende 29 haftalığım benimde son 2-3 haftadır geliyor,ama erken Doğum riskim yok🤗 çok normal sıvı gelmesi kafana takma👌