Sekersizkola Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım 1 saat sonra 225 çıktı, fakat açlık ve 2 saat sonra tokluk değerim ölçülmedi. Siz nasıl yaptırdınız ve yüklemeden sonra kaç çıktı değeriniz
askdunyam Sekersizkola yüksek çıkmış canım doktorunla görüş diyetisyene yönlendirecektir bir de bir süre evde ölçüm yapıp kaydedeceksin kontrol altına alınana dek. Benim de yüksek çıkmıştı diyet ve ara ara ölçümlerle devam ediyorum
RabiaMG Sekersizkola 50 gramda tokluk 1 kez olculuyor. Aclik hepsinde bakiliyor ama bakilmis olmasi lazim. 50 gramda 172 cikti benim doktorum 100 gram yapti sonra oda 1. Saat 193 2. Saat 173 3. Saat 138 cikti. Endokrin ve diyetisyene gittim. Diyet yapiyorum. Diyet ve yuruyus iyi geliyor 😊
Nesliyazmaz Selinisra kimse pek tavsiye etmiyor derken ? Doktorların çoğu tavsiye ediyor sallamayın lütfen
Bekt Selinisra bu nasıl bi cevap yaa sen yaptirmadiysan zaten büyük hata bu hatayı iyi biseymis gibi niye baskalarina söylüyorsunuz.
Butterfly9 50 gr ile yükleme yaptıysanız 2. Saat yok onda. 75 ile yapınca 1 ve 2. Saat var. 100 lükte 3. Saat de var.Ama açlık şekeri yükleme öncesi hepsinde alınıyor. zaten gebelikte 1. Saat değeri önemli. Benim de 75likte 1.saat değerim 235 çıktı 2. Saat 100 lerde ama şeker tanısı kondu. Diyet yapıyorum.
askdunyam Buralardaki yorumları okudukça bir sağlıkçı olarak sinirden çatlıyorum. Yok şeker yüklemesi yaptırmamış pek kimse tavsiye etmiyormuş, yok tetanoz yaptırmamış çok şükürmüş 😅 anlatacak dermanım kalmadı hala deniyorum birilerine doğruları öğretebilir miyiz diye… Gebelik şekeri, şeker yüklemesi yaptırmadan anlaşılmaz. Gebelik şekeriniz varsa ve kontrol altına alınmazsa bebeğinizi ciddi riske sokarsınız. Açın okuyun tehlikelerini. Tetanoza gelince aşısını olduğunuz takdirde hiç bir sıkıntı oluşturmayacakken aşısız bünyeyi ölüme sürükleyebilen bir hastalık. Doğum sırasında istediğiniz kadar özel olsun kaliteli olsun hastane kullandıkları tek bir metal aletin dezenfeksiyonunu yanlış yapmaları takdirde kendinizi tetanoza mahkum etmek için olmayın AŞI. Sakın ha olmayın bıktık sizden
Sekersizkola askdunyam hiçbir şikayetim yokken 225 çıktı şekerim, daha nasıl bir kanıt gerekiyor yaptırmak için ben de anlamış değilim. Ben bunu öğrenmesem kim bilir doğuma kadar daha be kadar artar ve ne kadar zararlı olurdu. Yaptırmak istemeyenler ya sizde de varsa ve farkında değilseniz? Hiç düşündünüz mü
RabiaMG askdunyam canan karatay saolsun kac akrabam zararliymis neden yaptirdin dedi ve sekerim ciktigi halde dediler bunu 🙄😁
Nesliyazmaz askdunyam cahil kesim kesinlikle anlamaz ya ugraşmayın bence. Onlara değil ama doğacak çocuklarına üzülüyorum gerçekten.
Tosbikim Yüksek çıkmış canım bı endokrinolojiye görün bence insülin başlayabilir. Benim 141 di diyet yaptım doğuma kadsr
askdunyam RabiaMG Canan Karatay zaten çok bilinçli olan toplumun iyice kafasını karıştırıyor şu kadının başımıza açtığı işler 🙄 hayır bir de bunu düşünen yazan insanlar glütensiz, şekersiz beslenmeyi yaşam tarzı haline getirmiş insanlar olsa saygı duyarım ama bayramda bir tabak baklava börek yiyen karpuzu kolayı sofrasından eksik etmeyen insanlar şeker yüklemesi miii ay hayır bebeğime zarar veremem demiyorlar mı kafayı yiyorum 🙈
RabiaMG askdunyam bide hic belirtim yoktu benim 6 ay 2,5 kilo almistim 😊 tatli cok sevmem ama yaptirmasaydim beyaz ekmek,makarna,patates,kavun,karpuz hepsini yerdim yani. Iyiki yaptirip ogrenmisim 2 aydir diyet yapiyorum az kaldi zaten dogumada 😊
askdunyam RabiaMG ben de aynıyım ailede kimsede yoktur kilolu da değildim hiç beklemezsin çıkmasını ama gebelik çok farklı bir dönem vücut nasıl tepki verecek bilemiyorsun zaten gebelik şekeri gebelik hormonlarının tetiklemesiyle insülin mekanizması yavaşladığı İçin çoğu kişi de çıkıyor. Ben yaptırmayayım test demek çok çok yanlış ya bir çoğumuz yediklerimize dikkat etmeden geçiriyoruz gebeliği şeker olunca mecbur diyete uyuyoruz şimdi.
RabiaMG askdunyam bende hic beklemiyordum ama gercekten gebelik cok farkli. Allah yardimcimiz olsun İnsallah sagsaglim kavusalim bebislerimizr 🤲🏻🥰