Narin Kizimveoglumm İlk gebeliğimde cerrahpaşada yaptırmıştım 200₺ idi,prof. radyoloji doktoruydu. Arkadaşa dediğim gibi ben işin ticarete dökülmesine tepkiliyim,sanki ameliyata giriyoruz fiyatlar katlanmış 2 senede
ikizannesi2985 Kizimveoglumm ben de senin gibi reyap a gidiyorum canım. Beni de dışarı yönlendirdi doktorum. Bağdat cad.Doç Dr Zeki Şahinoğlu’na gittim ben. Perinatolojide de bilinen bir doktor. Benim ikiz olduğu için 800 ödedim. Tekil 500 diye biliyorum. 12.haftamda da gitmiştim. Piyasada en uygun fiyatı onda buldum açıkçası ben. Tavsiye ederim👍
ikizhamilesi ikizannesi2985 merhabalar ben de yek yumurta ikizlerine hamileyim ve sizin gibi 12.haftamda Zeki Şahinoğlu hocaya gittim haftanın 2 günü Anadolu Sağlık Hastanesinde oluyor ve detaylı ultrasona 1350 tl ödedik. Zeki Hocaya devam etmeyi düşünüyor musunuz acaba? Bir de bizden panaroma testi yaptırmamızı istedi sizden de öyle bir isteği oldu mu ?
ikizannesi2985 ikizhamilesi ben sadece detaylı ultrasonlar için gittim Zeki hocaya.ama 1350 çook ödemişsiniz. Ben kendi muayenehanesine gittim 12.haftamda ve 20.haftamda. 20.haftadaki detaylıda 800 tl ödedim daha 2 hafta önce. Fahiş bi rakam çıkmış size. Panaroma testi diye de bir şey istemedi. Belki benim takibimi o yapmadığı için istememiştir