Kızlar bugün itibari ile 40 haftalık olduk ama hiç bir belirti yok sancı ağrı sızı hiç bir şey yok 1 cm açılma vardı pazartesi kontrol var bakalım ne olacak biraz tedirginim yapabilcekmiyim diye ürküyorum epidural istiyorum o yüzden evde hareketler yapıyorum 4 cm olduğu zaman açılma epidural vuruyolar belden ağrı sızı olmuyor bir çok kişi memnun kalmış sizlerinde fikrini almak isterim ilk gebeliğim biraz değişik duygular içindeyim 🤔🙄🙄 sezaryan aklıma gelince bir yandan sezaryan olayım 1 saat içinde bitiyor diyorum ama bakıyorum sezaryen toparlanması zor diyorum normal olsun pazartesi gidicem kızlar dua edin yatışta yapabilirler suni sancı ile 🙄 hepimiz sağ salim kavuşalım bebeklerimize 😍😍😍😍😍 hayırlı dogumlar nasip etsin rabbim