omrasln77 ayyy aynen yaaa 36+4teyim kilosu falan da fena değill doğuruversem diyorum bazenn. İnanılmaz sabırsızım günler geçmiyor. Her şey hazır olunca insan çok bekliyormuş meğersem 1 2 haftadır böyleyim 😁😁 40a kadar duracak mı acaba diyorum neye benziyecek diyorum 😁 arada aşağıya baskı yapıyor seviniyorum acaba gelecek mi diye, sonra hemen geçiyor 😁 herkes 40a kadar dursa iyi olur diyorr ama ben sabırsızımmm napacağız canım 😂