Lalammm ben Yıldız hanıma gidiyorum çok memnunum medipol hastanesi whatsapptan sorduğum bütün sorulara cevap veriyor , kendisi çok sakin çok güleryüzle bir doktor ayrıca herşeyi en ince detayına kadar anlatıyor muayeneler de de bakıp geçmiyor tavsiye ederim👍