Canım anne adayları nacizane birkaç önerim olacak; öncelikle beslenmenizi degistirmenizi sekerden, gluten iceren tahıllardan ve süt ürünlerinden ( ozellikle süt olarak tuketimden) uzak durarak vucudunuzu bir fonksiyonel tıp doktoru eşliğinde temizlemekle başlayın. Vucudunuzdaki toksik seylerden bi kurtulun İnanin beslenme herseyden onemli benim iki tane kistim vardi ve bu beslenme duzenine gecince bir sene icinde biri cok minicik kaldı digeri yok oldu. Daha sonra vitamin degerlerinizi optimize edin fakat ben kan degerlerime baktırdım normal aralıklarda görünüyor demeyin o iş öyle degil maalesef örneğin B12 deger 300-300 oldugunda doktorlar bunu yeterli görüyor fakat fonksiyonel tıp uzmanları minimum 500 ideali ise 800-1000pg/ml degerinde olması gerektiği görüşünde birlesiyorlar. Tavsiyem bir de doktor Melek Vuslat Özdoğan’a danışmanız kendisi kadın dogum uzmanı değil foksiyonel tıp doktoru fakat infertilite konusunda bilgili ve
yonlendirmeleri sayesinde danışanlarından kendiliğinden gebe kalan çok fazla kadın var. İnstagram sayfasından bi bakın derim. Bir de sağlıklıyasiyoruz instagram hesabında beslenme ile nelerin degisecegi ile ilgili cok güzel paylaşımlar yapılıyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah🙏