Minik95 Kizlar gercekten anlamiyorum surekli uyumak istiyorum Ama boyle tatli mi tatli uyku Sabah kalkiyorum kahvalti dan Sonra bidaha uykum geliyor aksama dogru birdaha sebebi ne olabilir illakki hamillelik belirtisi aramiyorum anlam veremiyorum
Guluss35 Minik95 hamikeysen en büyük belirtilerden biri ben ilk gebeliğimde öle şüphelenmiştim hatta böle uyurken sank belden asagısını serın suya sokmuslarda yazlık yerde uyuyomusum gibi oluyordu 😂 adet gümde gebeydim hos cok surmedi kalbisi durdu ama öle anlamıstım telrar gebeyım 28 haftalıgız ve haşa uyuyorum gunde 5 sefer 🐵
Prensesimm77 Minik95 bende 27 haftalik hamileyim ve çok uyuyorum dediğin gibi kahvaltı yapiyorum uyuyorum aksam üstü yine uyuyorum sürekli uyku halindeyim ve hamilelik belirtisi olabilir tabiki adet gecikmende varsa
gamzetarr Şuan 22. Haftadayız hala deli gibi uyuyorum. Bence en büyük belirtisi bu ben hamileliğimi 8. Haftada öğrendim ve deli gibi uyuyordum yastıgı karşıdan göstermeleri yetiyodu😁
Userkbr Minik95 ben adete 5 gün kala öğrendim beta 500lerdeydi içime doğmuştu test yapmıştım sende Bi yapsana cnm inşallah vardır bebiş 🤲😇🌸
gunesveguney Minik95 yaaa bende öyleyim şuan 6 gün var benimde.Gece erken yattım ona rağmen sabah gözümü açamadım ise geç kaldım hatta.Aksama kadar da kafam önüme düştü resmen.evden çalışıyorum 17.30 sa mesaim bitti 17.31 de yataktaydım 😂😂
Guluss35 Minik95 olabilir ben adete 4 gun kala baktırmıstım yok dediler o gun röntgen çekildi 50 tl lik erken gebeliktesti yaptım bostu 2 gun sonra ruyalarıma girdi sabah 5 tlik test yaptım çok ucuk bi siliklikte cıktı gene gittim böbregim agrıyo die acile gittim dedim bidaha bakın 44 cıktı deger doktır dedi rahme düşeli 2 gun anca olmus tutunamaya bilir dedi ama 28+4 olduk şükür