TugceDmrc Kızlar merhaba dün tekrar kontrolümüz vardı açılma var mı diye bakıldı yoktu, eve geldiğimde akıntıyla beraber çok az kan vardı ama sonrasında hep kahverengi şekilde akıntı gelmeye başladı normal mi dünden beri böyle az az gelmesi
Betim TugceDmrc doktorum bana normal gelebilir korkma demişti .. ben de gelmedi ama belki sizdeki söylediği gibidir ☺️
Gizemczr TugceDmrc bu gece saat 4de nişanım geldi 38+6yız bazılarında sümüksü bi sıvıyla birlikte geliyo ama ben idrarımı yaptığımda gördüm peçete normal kan vardı hastaneye gittim ilk defa çatı muayenesi oldum ondan sonra da Bi iki ufak leke geldi şu an bi şey yok belki seninki muayeneden olmuş olabilir bende devam eden bi leke yok çünkü
41esra TugceDmrc muayeneden sonra gelir canım çatı muayenesi doğumu tetiklediği için devamlı şekilde gelir benim de 2 gün geldi nişan sonra durdu tabi hala tık yok 🤪 endişe etmene gerek yok🙏🏻
TugceDmrc Gizemczr dünden beri devam ediyor az az dedikleri gibi bir yapıda kahverengi devam edince bende tedirgin oldum açıkcası