Xsxs https://hizliresim.com/0uze01 Adete 3 gun kala regl oldum normalde reglimin 3.gunu ama 1 gun lekelenme oldu btti kan testi ultrsasnda gebelik yok ovu testi yine koyu:/
MiniKaya Xsxs canım birkaç gün daha yap bende ovülasyonla öğrendim bende t çok baskındı eğer çatlama olmazsa gidip tekrar kan verirsin
Xsxs MiniKaya bnde pco var lh yuksek cikti ondan galiba cunku dun kan verdim 2 gun kala ama 0.29 cikti vajnl ultrasondan bakldi yine yok sonradan cikabilir mi gercekten