Merhaba sevgili anne adayları. Bebek arabası araştırıyorum travel systemler tip olarak çok hoşuma gidiyor ama evimiz de arabamız da çok küçük bizim için uygun olmayacağını düşünüyorum o yüzden. Cabinlerin çok küçülüyor olması hoşuma gidiyor ama dezavantajları var mı? Yenidoğan için kullanılabiliyor mu? Kullananlar önerir mi hangi marka önerirsiniz? Teşekkürler şimdiden 💕