67380ipek sezeryan benim gözümde ameliyatla aynı ve benim başımdan ameliyatlar geçti dikişi sersemligi çok kötü oluyor ve tanıdık sezeryan olanlar var bebeği rahat alamıyorlar tuvalete oturması bile çok zor oluyormuş benim bebiş ins dönerde normal doğum olur diyorum 🙏