6 aylik evliyim ilk 3 ay korunduk erken diye bi kac sene bekleyecektik aslinda sonrasinda nolduysa bize bi cocuk aski geldi, evlilikten sonraki 3. Adetim bittiğimde ovülasyon zamaninda hamile kaldim yani ilk denememizde hemen beklemiyoduk baya sasirdik ama nasipp🙏🏻❤️