Mapleleaf Uyandıgımda agzımda kuruluk ve garip bir tat oluyor bunu yasayan var mı acaba normal mi cok kotu ve her sabah boyle
Arya12 Mapleleaf ilk 4 ay sürekli vardı su içsem bile afedersiniz b*k yemiş gibi bir tat oluyordu 😂😂 çaresi sadece zaman. Dünyanın en lezzetli şeyini yesen bile aynı geçmiyor. Zamanla geçecek sabret .
Kptny Mapleleaf bende de sürekli sanki metal demir tadi oluyodu aile hekimim suyu az tükettiğinden olabilir demişti
Momtobe54 Mapleleaf sadece sabahları değil sürekli öyleydi ilk 4 ay şu an şükür geçti ne yediğimden tat alıyordum ne bişey çözüm olarak sakız çiğneyebilirsin ben öyle yapıyordum inşallah sizin de tez vakitte geçer ☺️
Mapleleaf Arya12 her sabah böyle kuru bir de acaba şeker mi diye şüphelendim ama normal diyorsunuz sız gece zaten hep ağzım açık uyuyorum
Lizz Kişiden kişiye degisyor olabilr belki kızimda böle tat yoktu erkek bebege hamileyim geçmiyor agzdaki acımsı tatszlik allahn izniyle 16 haftagz daha geçmedi ağızdaki tatszlik
Mapleleaf Lizz hadi ya sabahları mı oluyor gün içinde de böyle mi acaba bende cok yeni hamileyim ama erkek hissediyorum
Lizz Mapleleaf hayrlı olsn kız veya erkek hamileliği farklı oluyor en azından benim öyle geçiyor kızımda sürekli yerdim hareketliydm şimdi biraz hareket etsem yorgunluk kzda tüm vücut kilo alrken şimdi göbek sivrildi tamamen farklı
Mapleleaf Lizz ya ben daha cinsiyetini hiç bilmiyorum çok erken ama gün içinde yemek yerken o tat yok sabahları ve gece baslıo nasılsa saglıkla kucağimiza alsak bi
Lizz Mapleleaf ins gecici olduğunu dusunurek sorun etmemeye çalışmak en iyisi başlarda çok takıntı yapmıştım. İmkanlarinz var ise ceviz süt tüketmeyi ihmal etmeyin ağız tadını değiştiriyor ayrıca bebeğe de faydalı
Damlaibo Mapleleaf benim ilk 3 ay öyle olmuştu içtiğim 1 yudum suyu bile çıkartıyodum hatta o tat yüzünden sonra kendiliğinden geçti zamanla seninde geçer kuzum