Ben de normalde belkide günde 1 bardak su bile içmediğim olurdu ama şimdi su şişesini alıyorum yanıma gördükçe içiyorum günde en az 1 litre bazen 2 litreye çıkıyorum ama benimde içesim gelmiyor suyun tadı acı geliyor bana sanki tuzlu kraker tatlı kuruyemiş tarzı bişeler yerseniz daha iyi su içersiniz