Naren1 urazaslan gözünün görebileceği bi yere koy su önemli ben günlük 3 litre içiyorum çok seviyorum
Cileklimilkshake34 urazaslan aynen ben . Su içmemi hatırlatacak uygulama yükledim planlı içiyim diye ama yokk hiç bi işe yaramadı . Kısa bi süredir zoraki içmeye çalışıyorum artık napıyım… alışırım insallah içmeye
feamtrmea urazaslan kış olsa zırt pırt içcemde yaz ya soğuk su aranıyo e direk dolaptan çıkarıp içilmiyo illa ılıştırmam gerekiyo üşeniyom bunları yapmaya😄
Byzaoz urazaslan su benimde bulantimi artırıyor sanki bende pek fazla icemiyorum ya napacagiz bilmem. Ozellikle gece wc ye kalkinca dilim damagim kupkuru oluyor ama su icmeden yatiyorum cunku midem bosken su icince cok bulantim oluyor.