Zehra333 Rahim filmi sonrası 1 kutu antibiyotik kullandım ama bana mısın demiyor daha öncelerde de fitil kullanıyordum bugün yine doktorum fitil verdi beyaz katı kesik peynir gibi kaşıntı da yapıyor Okadar fazla ki afedersiniz ilşki sırasında eşime bulaşacak kadar. Artık ilişkiyi de bıraktık bu yüzden doktoruma söyledim yapışkan beyaz katı parçalar diye antibiyotik verdi ama kesilmedi fitil deneyeceğim tüpleri bile tıkar düşüklerin belki bu yüzden dedi 😔 Yokum bunun çaresi
Happykariner Zehra333 biokadın diye bir fitil kullanmıştım 1 haftada kurtuldum derdimden. Yeni evliyken yaşamıştım . ama burda ilaç önerisi dogru mu bilmiyorum sen bu fitili bir araştır bakalım benim balayım maf oldu o mantar yüzünden seni çok iyi anlıyorum Rabbim şifa versin.
EdanurZ Zehra333 canın doktor bana fitil verdi ama bendeki mantar mı bilmiyorum kaşıntı falan yoktu sadece sarı yeşike dönük bi akıntım varda 3 gün arayla 1 kutu kullanıyorum 1 kutuda 2 tane fitil var zaten birini daha kullandım o işe yaradı 2. Yi de kullancam fiyil geçirir bence
Homeless20 Zehra333 bol su,sık sık iç çamaşırı değiştir, iç çamaşırlarını üyüle, pamuklu tercih et çamaşırını, günlük ped kullanma,kaşıntı için travazol krem
YagizAsyaMom Zehra333 doktorunuza danışarak flora düzenleyici kullanın sık temizleme yüzünden genital bölge florası bozuluyor buda mantarı tetikliyor
Mom9272 Zehra333 canım her wcden sonra elma sirkesinş suyla seyrelt taharetlen onunla sık sık iç çamaşırını değiştir ütüle ayrıca günlük ped vs kullanma bol su tüket
Akbas77- Zalaın krem ve zalaın fitil kullanıyorum suan da kremi sürmeye başladım kaşıntı falan yok şuan iyi tavsiye ederimm 🥰
MiniKaya Zehra333 canım bana doktorum zalaın krem ve fitl verdi birde gynva intim jel verdi onları kullanıyorm şuan rahatım birde araştırmalarına göre gece iç çamaşırsız yatmak iyiymiş hava alması açısından yaz ayındayız malum terleyip ıslak kaldıkça geçmiyomuş