Pamukkiz Bende panik atak oldu resmen düşündükçe bile nefessiz kalıyorum stresten nabzım 100lere cıkmış doktor ilaç verdi bide onun için. Hiç zorlamicam kendimi sanırım direkt sezeryan isticem😅 çevremdeki herkes normal dene diye tutturdu ama kimse bizim ruh halimizi bilmiyo. Ve bunu diyenlerin çoğu da normal değil sezeryan doğurmuş. O yüzden kimseyi dinleme canım sen kendine göre karar ver