Naren1 Mrvteacher ilk dozda bende ateş bile yapmıştı aşı yeri beze olmuştu bir ay geçmedi sonra ikinci dozu oldum oda çok şisti buz ve kolonya takviyesi yaptım geçti şükür
Bir_zerre Mrvteacher Parol içebilirsiniz biraz rahatlatir bir de kolonyayi dolaba koyun orada soğusun 10-15 dakikada bir yaparsınız kolunuza. Acisina az dayanıp bastırarak ovarsaniz içinde bir şeyler birikmesin daha çabuk geçer ağrınız.