Kızlar 39+2yim bebeğim tamamıyla gelişmiş durumdaymış 40.haftamı bekliyorum eğer o zamana kadar kendi gelmezse sezaryen olmaya karar verdim. Artık son günler öldürüyor beni sizce doğru mu yaptım 🤦♀️ Daha da beklersem tuvaletini yapmasından korkuyorum biraz iri bi bebek olucak 🤦♀️