Merhaba kızlar dün kanamam oldu demiştim ilişkiden sonra bugün gittim doktora doktor ya yerleşme kanamasıdır yada düşüktür dedi ve baktı kesem 70cm ve herhangi bi sorun yok dedi folik asit ve progestan verdi 15gün sonra gel dedi ve daha 4+4 haftalıkmış sizce kesenin boyutunda falan bi sıkıntı varmı haftasına göre