sudeeyaman Kızlar bugün kontrolde doktor 1 hafta geriden geliyor bebek dedi 30+2 de hiç böyle olan var mı daha sonra düzelen?
Gulbgn sudeeyaman ilk zamanlar bana da dediler sonra 3 haftaya çıkmıştı güzel beslenırsen düzene girer inş sıkıntı yapma