baby3_ Merhaba oksopar kullanıyorum benim gibi kullanmış bırakmış var mı ? Kaç haftada bıraktınız kan sulandırıcıyı
MYstryy baby3_ benim bildigim kadaryla doguma kadar igne vuruluyor eger aspirin kullaniliyorsa onu 30 lu haftalarda biraktiriyor doktorlar. En iyisini doktorun bilir tabi.
Senemada baby3_ ben kullandım 14 haftaya kadar daha sonra coraspirin ile devam ediyorum şuan 17 haftadayım 🙏🏻