Burda bilen bilir beni 3 Sene olcak evliyiz hiç korunmadik ama bebeisimiz de olmadı daha hiç bir sorunumuz yok bazen düzensiz adet oluyorum o kadar
Eşime de baktırmak istedim baktirdik sizce sonuçlar nasıl doktorumla pazartesi görüşü cem
Bu sefer aşılama yaptırmak istiyorum nasipse