gulumse0611 Makineyi artık almak istiyorum ama tek mi çift mi alsam bilemedim mamajo yada lansinoh alıcam sizce ne almalıyım birde tek mi çift mi almalıyım çiftte gerçekten çekim gücü düşer mi acaba göğüslerimde küçük süt olurmu bilmiyorum aslında 🙄
Cileklimilkshake34 gulumse0611 gulumse0611 bende almayı düşünüyodum pompa ama ya bide sütüm gelmezse diye vazgeçtim :( almalımıyım sizce ? Sütüm gelirse internetten sipariş veririm gelir daha sonrada diye düşündüm 🤯
_mucizem_ gulumse0611 ben avent ve medela aldım ikisinden de memnunum. Benim göğüslerim de çok küçük bana sütün olmayacak diyorlardı hamileyken hep şu an bebeğim 38 günlük iki göğsümden 200 ml yakın süt çıkıyor küçükle büyükle alakası yok sütün
gulumse0611 merve90 ay inşallah olur minyonum zayıfım diye gelmicek olmıcak gibi bi düşüncem var hep nedense ama ikiz gebelik en lazım şey süt olucak inşallah olur 🙏🏻🤲🏻🤲🏻 İkiz olduğu için çift almak istedim tek de yeterli mi yinede sizce
gulumse0611 Cileklimilkshake34 ben almak istedim hastandde olsa bile onu kullanmak istemiyorum temiz olsun bnm olsun diye ha gelmezse sütünüz nasip artık hiç gelmeyen nadir bence dua edelim 🤲🏻🤗🤗
Cileklimilkshake34 gulumse0611 evet dua etmeli. Bende alıyım .kendimi gelmezse diye sartlamıştım ama niye gelmesinki 🤗 ❤️
gulumse0611 _mucizem_ yaa çok iyi çok teşekkürler bende lansinoh biraz daha uygun diye almak istedim medela çok iyi diyorlar evet