Purplee Kızlar merhaba size birşey sorucam, ben çok geç uyanıyorum. Öğlen 12 de falan kahvaltı yapmamda 12 30 u buluyor haliyle. 17 haftalık gebeyim. Sizce geç kahvaltı yapmam bebek için zararlımı. Ama kalktığım zaman doyasıya yiyiyorum.
Snszasla Purplee ben de saat 10 11 gibi kahvaltı yapıyorum erken uyansam da geri uykuya dalıyorum vitamin alıyordur yinede galiba canım 😏 benim de aklıma geliyor bazen aç mı bırakıyorum acaba diye
Damla1995 Purplee hic bisi olmuyo 6 ay mide bulantisi yasadim su bile icemedim gayet saglikli dogum yaptm 😊
Imfromlastnight Ben hep öyle yedim malesef. 33 haftalığım çok şükür sağlıklı bebeğim. En azından akşam ağzına birşeyler atıp yat. Ben çok meyveciyim. Genelde meyve yiyip uyudum
Damla1995 Suaan sendekileri alio ztn ekstra yediklerinden son aylarda alicak 😇 suanki yediklerin senden eksilenler yerine geciyor.