Selam hanımlar geçenlerde adetim geçtikten sonra idrar testi yaptim pozitif çıkti bugün doktora gittik kese görünmedi kan değerimde beta 1261.7 çıktı doktoruma kaç haftalık hamilelik var mı diye sorular sordum hiç bi şey söylemedi bilmiyorum pazartesi gel kese görünür belki bakalım dedi ama o kadar ketumdu ki sevinemedik bile hatta ne olduğunu bile anlamadık tecrübeli olanlar bi yardımcı olursa çok sevinirim