Bende 40+5 haftalıkken doğum yaptım. 1 gün önce nişanım gelmişti açılmam 1 cmdi ertesi sabah sancılarım başladı ilk 7 dk bi geliyordu 5 dk düşünce hastaneye gittik nst bağladılar acilde ki hemşire sen bu sancıyla doğurmazsın diyerek eve gönderdi. Eve geldiğimde hala devam ediyordu dayanılmayacak hale gelmişti eşim tekrar hastaneye götürdü bu sefer başka hemşire vardı alttan muayene etti ve 4 cm açıklığın var diyerek hemen yatış verdi. O gün doğumum oldu şükür ama bebeğin kalp atışları düştüğü için acil sezeryana aldılar. Sizinde hakkınızda hayırlısı olsun, kolay doğum olsun inşallah 🙏😊