TugbaD korkmayın sadece yapabileceginize inanın 2 gün önce normal dogum yaptım bende, epidural felan yok en dayanılmaz anınızda dogucak ve o kadar rahatlıcaksınızki, sancılarınızı nefesle karşılayın bagırıp konuşursanız bu sizi daha çok yoracaktır, videoları izleyin nefes egzersizleri yapın bilin yani nasıl nefes alıp vereceginizi ıkınmanın nasıl oldugunu bilin öğrenerek gidin o zaman daha kolaylık olacaktır