Deletedmom417 canım 32+6 haftalığız bizde kızımla benimki de aynı yani tabi hareket hissediyorum ama eskisi gibi değil daha çok toplanıyor taş gibi yapıyor karnımı. Dün kontrolümüz vardı doktorum hareketle ilgili her bebek aynı değildir önemli olan rutininden farklı bir gün ise hareket anlamında karnını güzelce doyur yada şekerli birşeyler ye yarım saat sonra sağına yada soluna uzan 2 saatte 10 hareket say sıkıntı olursa gel dedi. Bu haftalarda hareketten ziyade uykuda ve toplanma şeklinde oluyorlar sanırım. Ben de siz gibi hergünüm endişe içinde geçiyor