EbruUslu yani bende 27+4 um bende 2.700almisim gecen ayda aynıydı değişmemişti kilom buayda değişmemiş almamisim üzerine, ama almicam anlamına gelmiyor tabiki buda😂 bebegin gelişimi guzel 1hafta önde dedi dr um. ama şöle bi durum var yiyemiyrm yani yemem normal eski düzeninden daha az bazen sabahları zorla sut iciyrm.ise gittiğim için kahvaltı olayı pek yok.aksam yemeğimizde normal yemek yiyrm gün içinde acikmadigimdan sadece su falan filan ole geçiyor.ekstra birşey yapmiyrm yani.ama ilk 3ay aserdim kotu geçti yani