D27777 benimde 38 haftamda bel agrilarim.baslamisdi gun icinde hep vururdu ama gecerdi. Sonra 39 haftamda birgun bel agrim.bi basladi hic gecmedi duzenli duzenli sanci haline dondu ve dogumum baslamisdi. Sizinde cok yakin sag saglim dogsun ins 😊 duzenli agriysa duş alın bekleyin derim.duşun cok yarari var. Sıklaştigi zmn aksi bindurumdada hastahne gidersinz zaten.smdilik.bekleyin.ne gzl sancinz geliyo.ben 12 den sabaha kdr evde cekdim sancimi en son dus alip hazirlanip hastahne gtthmde 7 cm acilma yla gttim. Dus sanci siklastirir ve acilmaya yardimci oluyor aklnzda bulunsun 😇🙏